Ο Διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Γιάννης Καρβέλης αναφέρθηκε στη μεταφορά του Μητροπολίτη Κοσμά από το σπίτι του στο Νοσοκομείο Αγρινίου και από εκεί στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» όπου και διακομίσθηκε με ασθενοφόρο τα ξημερώματα της Πέμπτης.
- Ο ίδιος ο κ. Καρβέλης αναφέρθηκε στο γεγονός πως υπήρξε διαθέσιμη κλίνη και στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο των Ιωαννίνων ωστόσο ο ίδιος φαίνεται πως ήταν κάθετος και μαζί με εκείνον κα συγγενικά πρόσωπα ήθελαν να μεταφερθεί εκεί που βρίσκεται ο δικός του θεράπων ιατρός.







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»