Για τη δημιουργία και την ανάπτυξη των συγκοινωνιών στην Αιτωλοακαρνανία, σπουδαίο ρόλο διαδραμάτισαν τα υπεραστικά λεωφορεία που αποτέλεσαν τον σύνδεσμο που ένωσε τις απομακρυσμένες περιοχές και τα χωριά με τα αστικά κέντρα, εντός και εκτός του νομού μας.
- Μεταπολεμικά πραγματοποιήθηκε η ανασυγκρότηση των λεωφορειακών συγκοινωνιών που παρουσίασαν αλματώδη άνοδο και το 1952 με το Ν. 2119 συστάθηκαν τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.) ένα για κάθε νομό και για κάθε νησί. Το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Αιτ/νίας ήταν το υπ΄ αριθμ. 13ο Κ.Τ.Ε.Λ.
Δείτε φωτογραφίες από τον παλιό Υπεραστικό Σταθμό Αγρινίου, περίπου αρχές του ΄80, όταν και στεγάζονταν επί των οδών Αναστασιάδη & Παπαθανάση γωνία, στο κέντρο της πόλης, αρχειακό υλικό που δημοσίευσε η διαδικτυακή ομάδα στο F/B «Λεωφορεία Αιτ/νίας “Μιας Άλλης Εποχής”
Φωτογραφία αρχείου: Φάνη Παπαβασιλείου. Υπεραστικός Σταθμός Αγρινίου: Αναστασιάδη & Παπαθανάση γωνία.
Σταθμός Αγρινίου μέχρι το 1984: Η φωτογραφία είναι από την οδό Αναστασιάδη, τραβηγμένη από τον Κώστα Πατρώνη.
Λεωφορείο αριθμ. 2 Αιτ/νιας το γνωστό “ΓΙΑΒΟΥΖ” στην τοπική γραμμή Καλύβια – Αγρίνιο
Ιδιοκτήτες: Ανδρέας Δ. Καραθάνος, Γεώργιος Λιάγκας, Δημήτριος Ι. Στρατόπουλος (Φωτογραφία αρχείου: Κλεοπάτρα Καραθάνου)
Μια όμορφη φωτογραφία τις γέφυρας του Αχελώου, με ένα MAGIRUS DEUTZ 32αρι σε ημερολόγιο τις Interamerican, τραβηγμένη κάπου την δεκαετία του ’70 αγνώστου Κ.Τ.Ε.Λ. Μια φωτογραφία του Θανάση Βαλαώρα, αναδημοσιευόμενη από τον Αλέξιο Κατεφίδη στην ομάδα «Αιτωλία & Ακαρνανία στο πέρασμα του χρόνου»
«Λεωφορεία Αιτ/νίας “Μιας Άλλης Εποχής”
kalyvia.gr
Σχετικά Άρθρα
Βόνιτσα: Κλοπή καμπάνας
Άγρια Άλογα στην Ορεινή Ναυπακτία!
Πιτσιναίικα: Έκοβε ξύλα και… πέθανε