Στον Antenna Star 103.5 και στην εκπομπή «Με υπογραφή» του Σωκράτη Τσόμπου φιλοξενήθηκε το πρωί της Τετάρτης ο Δημοτικός Σύμβουλος και Επικεφαλής της παράταξης «Ανυπότακτο Αγρίνιο» κ. Στέλιος Μερμίγκης.
- Με αφορμή τη στάση εργασίας από τις 08:00 έως τις 11:00 στον Εμπορικό Σύλλογο του Αγρινίου και των γύρω περιοχών αλλά και την διαμαρτυρία των Εμπόρων στην Κεντρική Πλατεία της πόλης ο κ. Μερμίγκης τοποθετήθηκε για το κλίμα που επικράτησε εκείνη την ώρα λέγοντας τη δική του άποψη για το πως θα μπορέσει να στηριχτεί έμπρακτα ο εμπορικός κόσμος αλλά και το πως οι ίδιοι οι πολίτες θα εξυπηρετούνται τηρώντας ωστόσο όλα τα απαραίτητα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Ακούστε, αναλυτικά όλη τη συνέντευξη του κ. Μερμίγκη στον Antenna Star 103.5:







Σχετικά Άρθρα
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος ανακοινώθηκε από τον Αστέρα Αγρινίου!
1ο GEA Agrinio Cup: Με διψήφιο αριθμό και οι δύο Ομάδες Ανδρών και Γυναικών, δηλώσεις Ανδριόπουλου
Α’ Ε.Π.Σ. Αιτωλοακαρνανίας: Ο Ανδρέας Ρόκκος αποχώρησε από την Ένωση Αγίου Δημητρίου Αγρινίου