Οι έλεγχοι της Αστυνομίας για τη διατήρηση των μέτρων ασφαλείας κατά του κορωνοϊού συνεχίζονται…
- Από τις 6 το πρωί της Παρασκευής έως τις 6 το πρωί του Σαββάτου, κόπηκαν οχτώ νέα πρόστιμα για παράβαση των μέτρων για την πρόληψη ασθενειών.
Συγκεκριμένα βεβαιώθηκαν:
- 1 πρόστιμο σε πεζό
- 4 πρόστιμα σε επιβάτες Ι.Χ. ή δικύκλου
- 1 πρόστιμο σε πελάτη Super Market ή Εμπορικού Καταστήματος
- 2 πρόστιμα σε πελάτες λοιπών καταστημάτων
Ο καθένας από τους παραβάτες καλείται να πληρώσει πρόστιμο 300 ευρώ.







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»