Κάτι παραπάνω ξέρει αυτός που παίρνει και τις αποφάσεις, οπότε, …δεν μου πέφτει λόγος!
- Δεν ξέρω, βέβαια, ποιες και πόσες εναλλακτικές υπάρχουν, η αλήθεια, όμως, είναι ότι ο Γιώργος Παπαναστασίου έχει βρει τον τρόπο να πορεύεται με ασφάλεια.
Το ότι δεν υπήρξαν μεταβολές στην «ομάδα», πέρα απ’ το ουσιαστικό περιεχόμενο, έχει και το σημειολογικό: Όλα Καλά – Όλα Ανθηρά!
Δεν την αλλάζει ο προπονητής την ομάδα που φέρνει το αποτέλεσμα. Και, είτε μας αρέσει είτε όχι, ο δήμαρχος σαφώς και δικαιούται να δηλώνει ικανοποιημένος, πολλώ δε μάλλον όταν ξέρει ότι τα καλύτερα έρχονται (τα έργα δηλαδή που θα αρχίσουν να υλοποιούνται και να φαίνονται) και όταν στην αντίπερα όχθη δεν υπάρχει κάτι που να μοιάζει ικανό να τον τρομάξει.
- Ναι μεν η αντιπολίτευση….αντιπολίτευση(!), αλλά, στην πραγματικότητα μόνος του παίζει μπάλα.
Προς το παρόν τουλάχιστον. Άλλωστε, μια «σύμπραξη» που πήγε να γίνει, …κανείς δεν κατάλαβε τι νόημα είχε και γιατί πήγε να γίνει, οπότε, …πρόβλημα ουδέν.
Τώρα. Γιατί το τι μας ξημερώνει αύριο, κανείς δεν το ξέρει….
Media group «Agrinio 365» | Φώτης Μπερίκος







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές