Δεν γίνονται έτσι αυτές οι δουλειές. Και κυρίως δεν γίνονται τέτοια ώρα.
- Μα, είναι δυνατόν, Πέμπτη πρωί, σε ώρα αιχμής, να έχουν κλείσει το δρόμο (Αναστασιάδη)… για τον περάσουν ντουκόχρωμα;
Βρομοκοπάει ο τόπος. Και όταν λέμε «ο τόπος», εννοούμε όλο το κέντρο της πόλης. Όσο για τους επαγγελματίες της περιοχής, …πάει το μεροκάματο σήμερα. Τα έφαγε η μαρμάγκα…
Χάθηκε, δηλαδή, να πάνε μια ωραία Κυριακή μεσημέρι να κάνουν τη δουλειά τους;
Ένα μεσάνυχτο, ρε αδερφέ, να μην ενοχλήσουν κανέναν.
Τι να πω! Δεν το σκέφτηκαν; Δεν τους νοιάζει;
Το αποτέλεσμα, πάντως, παραμένει το ίδιο.
«Agrinio 365» Media Group | Φώτης Μπερίκος







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»