Το αστείο στην όλη υπόθεση είναι πως πράγματι δεν έχουν την όρεξη …και καμία διάθεση.
Φανταστείτε, δηλαδή, τι θα γινόταν, αν την είχαν!
- Κατατοπιστικότατο, νομίζω, το απόσπασμα με τον αθάνατο Διονύση Παπαγιανόπουλο.
Κάπως έτσι το κάνουν και οι άλλοι. Ξέρετε… Όλοι εκείνοι που καμία όρεξη δεν έχουν να μας μας σπάσουν τα νεύρα, να μας κακολογήσουν, να μας βγάλουν τρελούς και παλαβούς ή ακόμη – ακόμη να μας φορολογήσουν, να κλείσουν τα μαγαζιά μας, να μας πάρουν τα σπίτια κ.ο.κ..
Εγώ τους πιστεύω! Όντως μπορεί να μην έχουν όρεξη! Και όντως μπορεί από ανάγκη και μόνο να θέλουν απλώς κάτι να …τσιμπήσουν.
Δεν φταίνε αυτοί. Είναι η φύση τους τέτοια.
Media group «Agrinio 365» | Φώτης Μπερίκος







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές