Ορκωμοσία της Καρδιολόγου κ. Κατσάνου στο Νοσοκομείο Αγρινίου, η οποία πήρε μόνιμη θέση στο ΕΣΥ, παρουσία του Διοικητή του Νοσοκομείου Αγρινίου κ. Μιχαήλ Σερασκέρη και του Διευθυντή της Καρδιολογικής Κλινικής κ. Γιώργου Αλμπάνη.
- «Καλωσορίσατε και καλή σταδιοδρομία, επ’ ωφελεία των ασθενών», αναφέρει σε ανάρτησή του ο κ. Μιχαήλ Σερασκέρης.
Και σημειώνει:
«Η Καινή Διαθήκη είναι η προσωπική μου, την έχω 40 χρόνια. Αυτή τη χρησιμοποιούμε στις χαρές, καθώς η άλλη, η δερματόδετη που ανήκει στο δημόσιο, χρησιμοποιείται στις ένορκες διοικητικές εξετάσεις».








Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»