«Επέλαση» του κορωνοϊού στα νοσοκομεία της Πάτρας με την πληρότητα στο Πανεπιστημιακό έφτασε στο 100%.
- Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, η κλινική covid -19 στο ΠΠΝΠ δεν έχει άλλα διαθέσιμα κρεβάτια. Για το λόγο αυτό, αποφασίστηκε να ανοίξει νέα πτέρυγα για να εξυπηρετεί περιστατικά κορωνοϊού.
Επίσης στο ΠΠΝΠ, η πληρότητα στη ΜΕΘ έχει φτάσει το 60%.
Στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας, νοσηλεύονται 30 ασθενείς με κορωνοϊό, έξι στη ΜΕΘ και δύο διασωληνωμένοι.
Από τα 112 κρούσματα που είχε η Αχαΐα χθες, το 90% εντοπίζεται στον αστικό ιστό της Πάτρας.
Περίπου 600 φαίνεται ότι είναι τα ενεργά κρούσματα στην Αχαΐα, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Αχαΐας Χαράλαμπο Μπονάνο.
tempo24.news







Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος