Όπου βρεθεί κι όπου σταθεί ο Πρωθυπουργός δεν κάνει άλλη δήλωση παρά μόνο αυτή: «Είμαι ο πρώτος που θα κάνω το εμβόλιο. Πρώτα εγώ και μετά η οικογένεια μου».
Και δεν το γράφω επειδή εγώ θα το κάνω στην ουρά, αλλά μου τη δίνει που δεν βγήκαν από την επιτροπή που καταγράφουν τα ρεκόρ γκίνες να του πουν, «θα είμαστε κι εμείς εκεί να το καταγράψουμε», να ησυχάσει κι αυτός, να δούμε τι θα κάνουμε κι εμείς.
Να μου το δείτε: Το τηλεοπτικό σώου έχει να στηθεί με τον εμβολιασμό του Μητσοτάκη δεν περιγράφεται με λόγια.
Εδώ θα ‘μαστε και θα το δούμε.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές