Η πανδημία οδήγησε και τους 60άρηδες Έλληνες στο Διαδίκτυο

Συντριπτική είναι πλέον η χρήση Internet στη χώρα μας, επιβεβαιώνοντας ότι η χρονιά της πανδημίας είναι εκείνη που επιτάχυνε αυτή την τάση με κατακόρυφους ρυθμούς, βάζοντας «στο παιχνίδι» ακόμα και τις μεγαλύτερες ηλικίες.

  • Αυτή τη στιγμή οι Έλληνες από 13 έως 74 ετών κάνουν χρήση Internet σε ποσοστό 96%, με την ηλικιακή ομάδα 25-34 να είναι 100% χρήστες του διαδικτύου, όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα της Focus Bari.

Πολύ υψηλό είναι το ποσοστό της χρήσης Internet και μετά τα πρώτα –ήντα, καθώς στις ηλικίες 55-64 έχει φτάσει σχεδόν στο 90%, ενώ έχει ξεπεράσει το 70% στις ηλικίες 65-74.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εννέα στα δέκα παιδιά (ποσοστό 91%) ηλικίας 5-12 χρόνων χρησιμοποιούν το Internet, και όταν εστιάσουμε στην ηλικία 10-12, παρατηρούμε πως σχεδόν όλα τα παιδιά αυτής της ηλικίας είναι online (97%).

9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone
Όταν κάποιος ξεκινήσει να χρησιμοποιεί το internet, πολύ σύντομα γίνεται καθημερινός χρήστης, γι’ αυτό και από το 96% των χρηστών, το 92% δηλώνει ότι βρίσκεται στο Internet κάθε μέρα.

Επίσης, όταν κάποιος μπει στον διαδικτυακό κόσμο, ανακαλύπτει τις ωφέλειες και τις ευκολίες του, και γι’ αυτό οι 9 στους 10 Έλληνες έχουν το δικό τους smartphone, ώστε να μπαίνουν στο Internet ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε χώρο. Να σημειωθεί ότι το 87% του ελληνικού κοινού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου.

Την ίδια στιγμή, 8 στους 10 Έλληνες έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κοινωνικά δίκτυα. Μάλιστα περισσότεροι από 7 στους 10 (ποσοστό 72%) δηλώνουν καθημερινοί χρήστες των social media.

Στροφή στο e-shopping και για τους 65άρηδες
Με εντυπωσιακό ρυθμό αυξάνονται πλέον οι ηλεκτρονικές αγορές. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στο τελευταίο 6μηνο τουλάχιστον μία online αγορά έχουν πραγματοποιήσει 2 στους 3 (ποσοστό 68%), ενώ με βάση τα στοιχεία της έρευνας, κατά το πρώτο 3μηνο εφέτος οι ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν άνοδο 30% σε σχέση με το πρώτο 3μηνο του 2019.

Σε ότι αφορά τις ηλικιακές ομάδες των online αγοραστών, τη μεγαλύτερη αύξηση έναντι του 2019 παρουσίασαν όσοι είναι πάνω από 65 ετών (+91%).

Πάντως οι περισσότεροι Έλληνες e-shoppers είναι μεταξύ των ηλικιών 18-54 ετών.

Ξανθή Γούναρη – in.gr