Πανηγυρίζει την Τετάρτη 20 Οκτωβρίου ο Ιερός Ναός Αγίου Γερασίμου Βάρνακα Ξηρομέρου.
- Στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Αγίου Γερασίμου στον Βάρνακα θα βρίσκεται το πρωί της Τετάρτης 20 Οκτωβρίου 2021, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς, ο οποίος θα χοροστατήσει στον Όρθρο και στην συνέχεια θα τελέσει την Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία.
Την Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021 η Εκκλησία μας τιμά την μνήμη του Αγίου Γερασίμου του εν Κεφαλληνία και πανηγυρίζει ο Ιερός Ενοριακός Ναός Αγίου Γερασίμου Βάρνακα Ξηρομέρου κατά το ακόλουθο πρόγραμμα:
ΤΡΙΤΗ 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021
18:00 Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ’αρτοκλασίας και θείου κηρύγματος.
ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021
07:00 π.μ. Όρθρος και Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία κατά την οποίαν θα ιερουργήσει και θα κηρύξει τον θείο λόγο ο Σεπτός Ποιμενάρχης μας, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς.
xiromeronews.blogspot.com







Σχετικά Άρθρα
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης
Κηποθέατρο Αγρινίου: Βραδιά… αποκαλύψεων από τη μορφή του χώρου, το πρόγραμμα ως και το νέο λογότυπο!