Την είδηση ότι «πάει για υπογραφή» η απόφαση για την καθιέρωση της 11ης Ιουνίου ως επίσημης τοπικής αργίας του Αγρινίου, έδωσε ο Δήμαρχος Αγρινίου κ. Γιώργος Παπαναστασίου, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στα Εγκαίνια του Ψηφιακού Μουσείου της Περιφερειας Δ.Ε., το απόγευμα της Τρίτης 10 Μαΐου 2022, στο Αγρίνιο.
- Συγκεκριμένα, ενόψει των εορτασμών για την απελευθέρωση του Αγρινίου από του Τούρκους τον επόμενο μήνα, ο Δήμαρχος Αγρινίου ανακοίνωσε την καθιέρωση της 11ης Ιουνίου, ως επίσημης τοπικής αργίας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «η απόφαση πάει για υπογραφή» στην Προεδρεία της Δημοκρατίας.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές