Ξεπέρασαν τα 80 και χθες τα νέα κρούσματα κορωνοϊού στην Αχαΐα.
- Πλέον οι νοσηλευόμενοι στα νοσοκομεία της πόλης, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους προέρχονται από το κέντρο της Πάτρας και είναι ηλικίας 50 με 55 ετών, ανέρχονται στους 46.
Χθες Πέμπτη, 26 ασθενείς νοσηλεύονταν στην Κλινική κορωνοϊού του «Αγίου Ανδρέα» και 1 στη ΜΕΘ.
Στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Πατρών νοσηλεύονταν 14 στην Κλινική και 5 στη ΜΕΘ εκ των οποίων όμως μόνον ο ένας ήταν διασωληνωμένος.
thebest.gr







Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος