Έγινε γνωστός για τα εξώφυλλα που σχεδίασε για ανδρικό περιοδικό τη δεκαετία του ’60 και τις διαφημίσεις του.
- O Ελληνοαμερικανός art director Τζορτζ Λόις, ο οποίος δημιούργησε μερικά από τα πιο γνωστά εξώφυλλα ανδρικών περιοδικών στις Η.Π.Α. τη δεκαετίας του 60, έφυγε από τη ζωή σε σε ηλικία 91 ετών.
Ο Γιώργος Λόης, ο «χρυσός Έλληνας» όπως τον έλεγαν, είχε γεννηθεί το 1931 στο Μανχάταν από γονείς με καταγωγή την Ορεινή Ναυπακτία.
Μετά το Σχολείο φοίτησε για ένα χρόνο στο Pratt Institute που ειδικεύεται στο design και στην αρχιτεκτονική, αλλά οι σπουδές του διακόπηκαν όταν κλήθηκε να πολεμήσει στον πόλεμο της Κορέας. Αργότερα εργάστηκε στο CBS ως διαφημιστής.
Έγινε γνωστός για τα εξώφυλλα του ανδρικού περιοδικού Esquire που σχεδίασε από το 1962 έως το 1972 και τις διαφήμίσεις του.
Φόρεσε στον Αφροαμερικανό πυγμάχο Σόνι Λίστον σκούφο του Άι Βασίλη, έβαλε στο εξώφυλλο τον Μοχάμεντ Άλι τρυπημένο από βέλη και τον Άντι Γουρτχολ να πνίγεται σε μια κονσέρβα, επινόησε βραβευμένες καμπάνιες αφήνοντας το ίχνος του του μέχρι και σήμερα.
«Εγώ πάντα ήμουν υπερήφανος για τη χώρα του παππού μου, τον ελληνικό πολιτισμό και την παράδοση», έλεγε για την καταγωγή του.
Ο Λόις πέθανε στο σπίτι του δύο μήνες μετά τον θάνατο της συζύγου του, Ρόζμαρι.
protothema.gr
Σχετικά Άρθρα
Κ. Πιστιόλας: «Ελπίδα, πίστη, αισιοδοξία»
30/12 η ψήφιση του Προϋπολογισμού
Γ. Παπαναστασίου: «Αγάπη και πληρότητα»