Για την τουριστική σεζόν 2021 προετοιμάζεται η Δυτική Ελλάδα, σύμφωνα με την τροποποίηση του Ετησίου Σχεδίου Δράσης για τον Τουρισμό που ενέκρινε το Περιφερειακό Συμβούλιο, σήμερα Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020, κατά την συνεδρίασή του.
- Καθώς η φετινή τουριστική χρονιά ολοκληρώθηκε με σημαντικές απώλειες για τον κλάδο και για την Ελληνική οικονομία γενικότερα, εξαιτίας των επιπτώσεων από τον COVID19, κρίθηκε σκόπιμη η αναμόρφωση του σχεδιασμού με βάση τα νέα δεδομένα. Όπως τονίστηκε, στις συνθήκες που διαμορφώνονται στόχος της Περιφέρειας πρέπει να είναι η περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος αναγνωσιμότητας της περιοχής στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά και η ενίσχυση των επαφών με τους επαγγελματίες των χωρών, στις εκθέσεις των οποίων, συμμετέχει τα τελευταία χρόνια. Στο πλαίσιο αυτό, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας προγραμματίζει να συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού σε Ρουμανία, Ισραήλ, Σερβία, Γαλλία, Ιταλία , σε συνεργασία με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ).
Σύμφωνα με την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού και Τουρισμού Νικολάου Κοροβέση, η τροποποίηση του Ετήσιου Σχεδίου Δράσης έχει ως σκοπό την προσαρμογή στα νέα δεδομένα, για το τελευταίο τρίμηνο του 2020, προσβλέποντας από την επόμενη χρονιά σε μια νέα δυναμική που θα επιτευχθεί με την υλοποίηση πλέον ενός ολοκληρωμένου τριετούς σχεδίου δράσης (2021- 2023) ύψους € 4.000.000 το οποίο θα επιτρέψει την επανατοποθέτηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
«Το ετήσιο Σχέδιο Δράσης Τουριστικής Προβολής για το 2020 αφορά μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μέσω του σχεδιασμού συγκεκριμένης επικοινωνιακής στρατηγικής χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα εργαλεία marketing τα οποία θα συνδράμουν στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής» ανέφερε ο κ. Κοροβέσης.
Έτσι, οι άξονες του νέου σχεδίου δράσεων τουριστικής προβολής για το 2020 διαμορφώνοντας ως εξής:
- Όλοι οι κύριες αγορές διεθνών αφίξεων στο αεροδρόμιο Άραξου (Ρωσία, Γερμανία, Γαλλία, Πολωνία, Ιταλία, Ισραήλ, κ.α.) αποτελούν στόχο του προγράμματος τουριστικής προβολής.
- Δίνεται έμφαση στην εσωτερική αγορά, αλλά και στη Βαλκανική αγορά, προκειμένου η ΠΔΕ να επωφεληθεί τουριστικά από την ολοκλήρωση των κύριων εθνικών οδικών αξόνων, δηλαδή της Ολυμπίας και Ιονίας Οδού. Η έμφαση στη Βαλκανική αγορά αποτελεί αίτημα και των τοπικών φορέων τουρισμού.
- Ενσωμάτωση στην τουριστική προβολή της ΠΔΕ των τοπικών προϊόντων Π.Ο.Π και Π.Γ.Ε μέσω του σχεδιασμού ειδικού πλάνου ανάπτυξης της γαστρονομίας ως τουριστικού προϊόντος και της συμμετοχής σε εκθέσεις και εκδηλώσεις σημαντικών εταιρειών παραγωγής αντίστοιχων προϊόντων.
- Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών σε δράσεις τουριστικής προβολής όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό
- Υλοποίηση μιας νέας πολιτικής ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του τοπικού πληθυσμού ως προς τις πολιτικές προτεραιότητες και στόχους τουριστικής προβολής της Περιφερειακής Αρχής.
Η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου συνεχίζεται με τα υπόλοιπα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
Σχετικά Άρθρα
Στον Antenna Star 103.5 ο Κων/νος Φιρινίδης για τον μικρό Δημήτρη από το Αγρίνιο (Ηχητικό)
Αγρίνιο: Μήνυμα στήριξης της τοπικής αγοράς από το «Ενωμένο Εμπόριο» (Ηχητικό)
Ο Γ. Ντουντούμης στον Antenna Star 103.5: «Καμία επανασύνδεση ρεύματος σε ΑμεΑ εδώ και δύο χρόνια» (Ηχητικό)