Με πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Αμφιλοχίας αντιπροσωπεία μαθητών Γυμνασίου και Λυκείων, τίμησαν την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
- Οι μαθητές με συνθήματα, κατευθύνθηκαν στο Αστυνομικό Τμήμα Αμφιλοχίας όπου ανάρτησαν πανό και στη συνέχεια αποχώρησαν.



e-maistros.gr






Σχετικά Άρθρα
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι
Καινούργιο Αγρινίου: Ο.ΑΝ.Ε.ΑΝ. Αιτωλοακαρνανίας, ΕΛ.ΑΣ. και σκύλος στις έρευνες μετά τον εντοπισμό ανθρώπινου κρανίου