Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του νέου κτιρίου του Κέντρου Υγείας Μύτικα, το οποίο μετά από αρκετά χρόνια αποπερατώθηκε και παραδίδεται στην τοπική κοινωνία.
- «Μια Σημαντική ημέρα για την Πρωτοβάθμια Φροντίδας Υγείας», αναφέρει σε ανάρτησή του ο διοικητής της 6ης ΥΠΕ, Γιάννης Καρβέλης.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
Σημαντική ημέρα σήμερα για την ΠΦΥ, καθώς μετά από αρκετά χρόνια αποπερατώθηκε και τέθηκε σε λειτουργία το Κ.Υ. Μύτικα Αιτωλοακαρνανίας.
Στην λιτή τελετή εγκαινίων παρέστησαν επίσης οι βουλευτές Μάριος Σαλμάς, Κώστας Καραγκούνης, Γιώργος Βαρεμένος, η Αντιπεριφερειάρχης Μαρία Σαλμά και ο Δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης.




















Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»