Την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 18:00 μ. μ. στο Ξενοδοχείο «Galaxias» θα γίνει η πρώτη παρουσίαση ντοκιμαντέρ με θέμα «Ανάληψη… 200 χρόνια μετά την Επανάσταση».
- Πρόκειται για μια παραγωγή του Ομογενειακού Καναλιού της Νέας Υόρκης και του Πολιτιστικού Συλλόγου «ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΟΡΕΙΝΗΣ ΤΡΙΧΩΝΙΔΑΣ» που μας ταξιδεύει στις ομορφιές, την ιστορία και τον πολιτισμό του τόπου. Ήδη το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ έχει παίξει στην Αμερική και τον Καναδά .
Για αυτό θα μιλήσουν Πανεπιστημιακοί, Ιστορικοί και άλλες σημαντικές προσωπικότητες.








Σχετικά Άρθρα
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης
Κηποθέατρο Αγρινίου: Βραδιά… αποκαλύψεων από τη μορφή του χώρου, το πρόγραμμα ως και το νέο λογότυπο!