Ο Σ.Ε.Ε.Δ.Α. ανέφερε πως τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου, το ίδιο είχε συμβεί και το 2024!
«Ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου (Σ.Ε.Ε.Δ.Α.) ενημερώνει τόσο τους συναδέλφους εμπόρους, όσο και το καταναλωτικό κοινό για το προτεινόμενο θερινό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της Πόλης μας για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο 2025, προτείνοντας επίσης τα καταστήματα να παραμείνουν Ανοιχτά τα Σάββατα του Καλοκαιριού», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σωκράτης Κωστίκογλου.


Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο: 54χρονος από τα Χορευτικά της Γ.Ε.Α. στη Μ.Ε.Θ. του Νοσοκομείου
Πηγή: Σ.Ε.Ε.Δ.Α.: «Ανοιχτά όλα τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου τα καταστήματά μας»







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Όχημα εγκλωβίστηκε σε λακκούβα στην Οδό Πανεπιστημίου εν μέσω έργων και ισχυρής βροχόπτωσης
Νοσοκομείο Αγρινίου: Γυναίκα έπεσε από το μηχανάκι της μετά από επίθεση σκύλου
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στην Αιτωλοακαρνανία μηδενίστηκε γραπτό λόγω κινητού τηλεφώνου