Ο Σ.Ε.Ε.Δ.Α. ανέφερε πως τα καταστήματα θα παραμείνουν ανοιχτά τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου, το ίδιο είχε συμβεί και το 2024!
«Ο Σύλλογος Εμπόρων και Επιχειρηματιών Δήμου Αγρινίου (Σ.Ε.Ε.Δ.Α.) ενημερώνει τόσο τους συναδέλφους εμπόρους, όσο και το καταναλωτικό κοινό για το προτεινόμενο θερινό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της Πόλης μας για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο 2025, προτείνοντας επίσης τα καταστήματα να παραμείνουν Ανοιχτά τα Σάββατα του Καλοκαιριού», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σωκράτης Κωστίκογλου.


Διαβάστε επίσης: Αγρίνιο: 54χρονος από τα Χορευτικά της Γ.Ε.Α. στη Μ.Ε.Θ. του Νοσοκομείου
Πηγή: Σ.Ε.Ε.Δ.Α.: «Ανοιχτά όλα τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου τα καταστήματά μας»







Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος