Την ικανοποίησή του για το έργο της διάνοιξης στον ποταμό Δίμηκο, εκφράζει ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Καλυβίων Αγρινίου κ. Δημήτρης Αναστασίου, σε ανάρτησή του.
- Ειδικότερα ο κ. Αναστασίου, αναφέρεται στα οφέλη του έργου για τους καλλιεργητές της περιοχής και ευχαριστεί τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριο Φαρμάκη.
Αναλυτικά ο Πρόεδρος της Τ.Κ. Καλυβίων αναφέρει:
Νεκτάριος Φαρμάκης έργα και όχι λόγια.
Η διάνοιξη του ποταμού Δήμικου είναι πραγματικότητα και θα δώσει λύση να καλλιεργηθούν χιλιάδες στρέμματα που ήταν μόνιμα κάτω από το νερό.
Η συνέχεια του έργου περιλαμβάνει την προστασία των κτημάτων στις όχθες του ποταμού Αχελώου.












Σχετικά Άρθρα
ΕΛ.ΑΣ.: Ταυτοποιήθηκαν τα στοιχεία του οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο στην Αγία Βαρβάρα Αγρινίου
Αγγελική Σακαρέλλου: «Η νοικάρισσά μας στη Ναύπακτο τον είχε δει πριν φύγει και της είπε πως θα επιστρέψει…»
Λεπενού Αγρινίου: Ιερούργησε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μπενίν, Τόγκο και Μπουρκίνα Φάσο Αθανάσιος