Ο Χρήστος Κόντης μετά την 5η Αγωνιστική της SL1 στάθηκε στην πίστη και την επιμονή που έδειξε η ομάδα του.
Αναλυτικά όσα είπε ο Χρήστος Κόντης στην κάμερα της Cosmote TV:
«Το πιστέψαμε μέχρι τέλους.
Ήμασταν η καλύτερη ομάδα, δεχθήκαμε ένα γκολ από μία στατική φάση, ένα πέναλτι.
Δουλέψαμε μέχρι τέλους, ψάξαμε λύσεις, μέσα από την ομαδική δουλειά πήραμε το αποτέλεσμα.
Η υπομονή μας έδωσε την νίκη.
Παιχνίδι με παιχνίδι βελτιωνόμαστε.
Δεν είμαστε τέλειοι στις τοποθετήσεις στο πως θέλουμε να φτιάξουμε το ματς.
Βελτιωνόμαστε συνεχώς, το έχουν πιστέψει τα παιδιά.
Είδατε πως πανηγύρισαν το 2ο γκολ.
Μόνο δουλειά και θα γινόμαστε όλο και καλύτεροι».
Διαβάστε επίσης: SL1 – Παναιτωλικός: Ανατροπή στο τέλος ο Παναθηναϊκός και νέα ήττα στο Αγρίνιο







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές