Ο Γιάννης Πετράκης μετά την 4η Αγωνιστική της SL1 με τον Π.Α.Ο.Κ. στην Τούμπα στάθηκε στα υψηλά τα επίπεδα συγκέντρωσης και πειθαρχίας.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα των καναλιών NovaSports:
-Για το ματς: «Αντιμετωπίσαμε μια ομάδα που ήταν σε πίεση γιατί προερχόταν από ένα αρνητικό αποτέλεσμα.
Κι αυτό φάνηκε στο Γήπεδο.
Τηρουμένων των δυσκολιών του παιχνιδιού, απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα, η προσπάθεια των Ποδοσφαιριστών μου ήταν κορυφαίου επιπέδου σε συγκέντρωση και πειθαρχία.
Ο Π.Α.Ο.Κ. είχε ευκαιρίες, όπως είχαμε και εμείς.
Με τη βοήθεια της τύχης θα μπορούσαμε να πάρουμε και τη νίκη.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα».
-Για τις γρήγορες αλλαγές που πραγματοποίησε στο δεύτερο ημίχρονο: «Είναι συνδυασμός παραγόντων.
Προσπάθησα να βρω την καλύτερη λύση για να βοηθήσω την ομάδα».
Διαβάστε επίσης: SL1 – Ραζβάν Λουτσέσκου: «Αν ερχόταν 3,4-0 τίποτα δε θα έλεγε κανείς»
Πηγή: SL1 – Γιάννης Πετράκης: «Με τη βοήθεια της τύχης θα μπορούσαμε να πάρουμε και τη νίκη»







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»