Ο Γιάννης Πετράκης μετά την 3η Αγωνιστική των Playouts της SL1 αναφέρθηκε στον αντίπαλο λέγοντας πως «δεν κινδυνεύσαμε ποτέ»
Ο έμπειρος Προπονητής ήταν ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα κόντρα στον Π.Α.Σ. Λαμία 1964 ενώ αναφέρθηκε σε όλους τους παίκτες.
Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα της Cosmote TV:
«Πιστεύω ότι στο πρώτο ημίχρονο κάναμε ένα καλό παιχνίδι και είχαμε όλα τα στοιχεία που θέλουμε στο παιχνίδι μας.
Στην ουσία δεν κινδυνεύσαμε ποτέ από τον αντίπαλο. Στο δεύτερο ημίχρονο διατηρήσαμε κάποια από τα κομμάτια.
Θέλουμε να συνεχίσουμε με την ίδια διάθεση και σε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια μέχρι το τέλος.
Όλα τα παιδιά που είναι στην ομάδα είναι εδώ γιατί τα πιστεύουμε».
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε στη Συνέντευξη Τύπου από την κάμερα του AgrinioTimesTV:
Διαβάστε επίσης: SL1 Playouts – Θανάσης Στάικος: «Να αξιολογήσουμε όλα τα παιδιά»
Πηγή: SL1 Playouts – Γιάννης Πετράκης: «Δεν κινδυνεύσαμε ποτέ από τον αντίπαλο»







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές