Σπουδαία διάκριση για την Ομάδα Ρομποτικής του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου (Photos)

Η Ομάδα Ρομποτικής του 2ου ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου συμμετείχε στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση με το ρομποτικό έργο: «Eco-friendly House» και διακρίθηκε καταλαμβάνοντας την 1η θέση.

  • Ο 5oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση επικεντρώνεται τη φετινή χρονιά στην ευρύτερη Θεματική ενότητα της Πράσινης Οικονομίας που θα είναι Ανοιχτή και Ιση για όλους.

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, διεξάγεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών, δε θέτει φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους, χωρίς να επιβάλλει σε μαθητές και τις οικογένειες τους τη χρήση συγκεκριμένων «κλειστών» προϊόντων.

Τα Έργα και οι Ομάδες που διακρίθηκαν:

Το έργο «Eco-friendly House» από το 2ο ΕΠΑ.Λ./Ε.Κ. Αγρινίου

Το έργο «Σύστημα Εξοικονόμησης Ενέργειας και Ορθολογικής Διαχείρισης Φυσικών Πόρων Εργαστηρίων» από το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Αλιάρτου

Το έργο «Recycle+» από το Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Γιαννιτσών

Το έργο «AutoSolar System» από το Ε.Κ. Ευόσμου

Το έργο «Bathroom Automation» από το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Ζακύνθου

Το έργο «Γεωργία Ακριβείας – Έλεγχος Φυτωρίου» από το 1ο ΕΠΑ.Λ. Θήβας

Το έργο «Έξυπνο Σύστημα Εξοικονόμησης Ενέργειας Σχολικής Αίθουσας» από το 1ο ΕΠΑ.Λ. Τρικάλων

«Συγχαρητήρια στην Ομάδα Ρομποτικής που αποτελείται από τους μαθητές: Τσακανίκα Χρήστο Α5, Τσάτσο Λάμπρο Α5, Φασούλη Δημήτριο Α5, Χαμπαίο Στάθη Α5, Μανδρούκα Θεοφάνη Γ Εφ. Πληροφορικής, ΦαρδιάςΆγγελο Γ Εφ. Πληροφορικής και υποστηρίζεται από τους καθηγητές: Παπαθανασίου Λεωνίδα ΠΕ86, Μαρκή Γιώργο ΠΕ86, Τίτη Άγγελο ΠΕ86, Λουρόπουλο Αθανάσιο ΤΕ01.13, Γεωργίου Ειρήνη ΤΕ01.13 & ΠΕ86 και Πεφάνη Κων/νο ΠΕ86, οι οποίοι στηρίζουν τη δράση με παιδαγωγική ευθύνη και επιστημονική κατάρτιση δίνοντας ερεθίσματα για προβληματισμό σε θέματα που απασχολούν την παγκόσμια κοινότητα και παράλληλά μελλοντική διέξοδο στους μαθητές», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.