Μια απίστευτη δήλωση έκανε ο Χόρχε Πόμπο μετά τη νίκη που πέτυχε η Κηφισιά στο Αγρίνιο με 1-0 κόντρα στον Παναιτωλικό για την 6η Αγωνιστική των Play Outs της Stoiximan SL1.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο σκόρερ του ενός και μοναδικού τέρματος στην κάμερα της Cosmote TV:
-Για το παιχνίδι: «Σίγουρα εύχομαι ό,τι αυτά τα γκολ θα συνοδευτούν με κάτι πιο σημαντικό και θα μας κάνουν πιο ήρεμους και να νιώθουμε πιο καλά για την παραμονή μας, όμως δεν πρέπει να χαλαρώσουμε.
Δεν σταματάμε ποτέ και θα πιέσουμε ακόμα περισσότερο στα επόμενα παιχνίδια.
Αξίζαμε αυτή τη νίκη.
Δουλέψαμε πολύ σκληρά, κάθε εβδομάδα, όλη τη χρονιά, όλα τα παιδιά και όχι μόνο όσοι παίξαμε σήμερα.
Αξίζαμε μια τόσο σημαντική νίκη».
-Για το κλειδί της νίκης στο Αγρίνιο: «Είχαμε @ρχ@δ@».
Διαβάστε επίσης: Stoiximan SL1 Play Outs – Γιάννης Αναστασίου: «Είναι δύσκολη διοργάνωση, κάθε παιχνίδι θέλει κίνητρο, πίστη»
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2026: Στο AgrinioTimes.gr όσοι πρώτευσαν και εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση!
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι