Ο Γιάννης Αναστασίου μετά την 5η Αγωνιστική των Play Outs της Stoiximan SL1 στάθηκε στο τρομερό άγχος που είχαν και οι δύο ομάδες.
Αναλυτικά, όσα δήλωσε στην κάμερα της Cosmote TV:
«Ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι αφού είχαμε δύο μη θετικά αποτελέσματα.
Θέλαμε το θετικό αποτέλεσμα σήμερα.
Και οι δύο ομάδες είχαν τρομερό άγχος.
Σημαντικό το μηδέν στην άμυνα μετά από καιρό.
Προχωράμε, έχουμε 5 παιχνίδια ακόμη.
Στην έδρα μας το επόμενο Σάββατο θα είναι άλλο το παιχνίδι.
Πρέπει να δούμε το πώς θα είμαστε γιατί θέλουμε τους βαθμούς.
Είναι δύσκολη περίοδος γενικά για όλες τις ομάδες.
Πολύ δύσκολο το επίπεδο της απόδοσης και της ποιότητας να μείνει ίδιο»
Διαβάστε επίσης: Stoiximan SL1 Play Outs – Σεμπάστιαν Λέτο: «Ήμασταν καλύτεροι στο δεύτερο ημίχρονο»
Πηγή: AgrinioTimes.gr







Σχετικά Άρθρα
Γιώργος Σουφλιάς: «Έφυγε» σε ηλικία 85 ετών ο πρώην Υπουργός της Νέας Δημοκρατίας
Δ.ΕΠ.Α. Εμπορίας: Ένας καθετοποιημένος ενεργειακός όμιλος στη νέα εποχή της αγοράς
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Εκτός της Αγρινιώτικης Π.Α.Ε. ο Μάκης Μπελεβώνης