Ο κύκλος εργασιών της online αγοράς μόδας στην Ελλάδα κινήθηκε κοντά στο 1 δισ. Ευρώ, λέει. Συγκεκριμένα, στα 952 εκατ. ευρώ έναντι 614 εκατ. ευρώ το 2019 και 350 εκατ. ευρώ το 2018. Το 2020 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στον κλάδο αυξήθηκαν κατά 54,96%.
Με άλλα λόγια… πεινάμε, αλλά με στυλ.
Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα την Τετάρτη (5/2) για τη χρηματοδότηση 9 εκ. ευρώ στην Έρευνα και Καινοτομία
Super League K19: Άνετα ο Παναιτωλικός 3-0 τον Ατρόμητο Αθηνών στο Emileon
Παναιτωλικός: 8 Φεβρουαρίου απέναντι στον Βόλο, με τον κόσμο δίπλα του!