Ο κύκλος εργασιών της online αγοράς μόδας στην Ελλάδα κινήθηκε κοντά στο 1 δισ. Ευρώ, λέει. Συγκεκριμένα, στα 952 εκατ. ευρώ έναντι 614 εκατ. ευρώ το 2019 και 350 εκατ. ευρώ το 2018. Το 2020 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στον κλάδο αυξήθηκαν κατά 54,96%.
Με άλλα λόγια… πεινάμε, αλλά με στυλ.
Σχετικά Άρθρα
Μεσολόγγι: Πιθανή διακίνηση πλαστών χαρτονομισμάτων – Τί αναφέρει ο Εμποροβιομηχανικός Σύλλογος;
Ένωση Αγρινίου: Πρόσληψη στο Λογιστικό Τμήμα
1η Ανάβαση Αγρινίου: Drone βίντεο από τις προετοιμασίες