Ο κύκλος εργασιών της online αγοράς μόδας στην Ελλάδα κινήθηκε κοντά στο 1 δισ. Ευρώ, λέει. Συγκεκριμένα, στα 952 εκατ. ευρώ έναντι 614 εκατ. ευρώ το 2019 και 350 εκατ. ευρώ το 2018. Το 2020 οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στον κλάδο αυξήθηκαν κατά 54,96%.
Με άλλα λόγια… πεινάμε, αλλά με στυλ.
Σχετικά Άρθρα
Αναβολές αγώνων λόγω πένθους
SL1 – Χουάν Φεράντο: «Θέλαμε τη νίκη»
SL1 – Γιάννης Πετράκης: «Δίκαιο το 0-0»