Ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου πραγματοποίησε την Κοπή Βασιλόπιτας εν μέσω εθελοντικής αιμοδοσίας στο Παπαστράτειο Μέγαρο.
Όσοι αποφάσισαν να συμμετάσχουν στη νέα δράση που συνέπεσε με την ημέρα των ερωτευμένων και πραγματοποιήθηκε στο πάντα φιλόξενο Παπαστράτειο Μέγαρο, έδωσαν το πολυτιμότερο «δώρο».
Το «παρών» έδωσαν και εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με Επικεφαλής τον Δήμαρχο Αγρινίου Γιώργο Παπαναστασίου.
Για την εθελοντική αιμοδοσία συνεργάστηκαν για ακόμα μια φορά το Τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Αγρινίου με το Σύλλογο Εθελοντών Αιμοδοτών ενώ συμμετείχε και ο Σύλλογος Εργαζομένων Ο.Τ.Α. Αιτωλοακαρνανίας.








Διαβάστε επίσης: Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου: Κοπή Βασιλόπιτας εν μέσω εθελοντικής αιμοδοσίας!
Πηγή: Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Αγρινίου: Κοπή Βασιλόπιτας εν μέσω εθελοντικής αιμοδοσίας!







Σχετικά Άρθρα
Μητροπολίτης Δαμασκηνός: Ο Αιτωλίας και Ακαρνανίας στο Άγιον Όρος για τριήμερη επίσκεψη
Επεισόδιο στο Αγρίνιο: Γυναίκα φέρεται να δέχθηκε άγρια επίθεση στο κέντρο της πόλης
Σταύρος Θανασούλας: Τη Δευτέρα (22/06) το τελευταίο «αντίο» στον συνταξιούχο Έμπορο