Όπως ενημερώνει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής Δικτύωσης ο Δήμαρχος Θέρμου κ. Σπύρος Κωνσταντάρας, είχε σήμερα συνάντηση με τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, κατά την οποία συζητήθηκαν θέματα χρηματοδότησης έργων υποδομών και δράσεων του Δήμου Θέρμου.
- Συγκεκριμένα ο κ. Κωνσταντάρας αναφέρει:
Συναντήθηκα απόψε στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με τον υπουργό κο Άδωνη Γεωργιάδη και συζήτησα θέματα χρηματοδότησης έργων υποδομών και δράσεων του δήμου Θέρμου!
Τον ευχαριστώ για την συνάντηση και την συνεργασία και σύντομα θα έχουμε τα θετικά αποτελέσματα!
#Προχωράμε!







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές