Συνάντηση εργασίας με τον Αντιπεριφερειάρχη Περιβάλλοντος Δυτικής Ελλάδας, Λ. Δημητρογιάννη είχε ο Δήμαρχος Ξηρομέρου Γ. Τριανταφυλλάκης.
- Αναλυτικά η ανάρτηση του Δημάρχου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Γιάννης Τσιμιτσέλης: Είδε τον Ολυμπιακό μεθυσμένος στον Αστακό Ξηρομέρου να κατακτά το Conference League!
Γεμιστά μαγείρεψαν οι Εθελόντριες της Αγίας Τριάδος Αγρινίου για τα Συσσίτια
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Προετοιμασία στο Emileon, τα περισσότερα φιλικά εκτός Αγρινίου
Καινούργιο Αγρινίου: Ο.ΑΝ.Ε.ΑΝ. Αιτωλοακαρνανίας, ΕΛ.ΑΣ. και σκύλος στις έρευνες μετά τον εντοπισμό ανθρώπινου κρανίου
Παλιάμπελα Ανακτορίου: Ασυνείδητοι πέταξαν νεογέννητα κουτάβια σε φρεάτιο, τα είχαν κλείσει σε τσουβάλι

Σχετικά Άρθρα
Σπύρος Σκιαδαρέσης: «Έχουμε μπροστά μας μια νέα, κρίσιμη Αυτοδιοικητική περίοδο»
Αιτ/νία: Αυτά είναι τα σημεία για δωρεάν διαγνωστικούς έλεγχους την Πέμπτη
Αγρίνιο: Απόψε στην Πλατεία Δημοκρατίας η μεγάλη συγκέντρωση του Κώστα Πιστιόλα