Συνεδρίαση του Δημ. Συμβ. Αγρινίου την ερχόμενη Τρίτη για το Τεχνικό Πρόγραμμα 2022
- Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 95 του Ν. 3463/2006 και του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010, όπως αυτό αντικαταστάθηκε από το άρθρο 74 του Ν. 4555/2018, στην 14η/2021 TAKTIKH συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα πραγματοποιηθεί ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ (σχετ. εγκύκλιοι ΥΠ.ΕΣ. για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού) στις 7 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021 ημέρα ΤΡΙΤΗ και ώρα 15:00, για συζήτηση και λήψη απόφασης στο κάτωθι θέμα της ημερήσιας διάταξης:
Έγκριση Τεχνικού Προγράμματος Εκτελεστέων Έργων Δήμου Αγρινίου έτους 2022.
(Σχετ. η υπ’ αριθμ. 2/2021 απόφαση Εκτελεστικής Επιτροπής και η υπ’ αριθμ. 1/2021 απόφαση Δημοτικής Επιτροπής Διαβούλευσης).
(Εισηγητής: Δήμαρχος κ. Παπαναστασίου).







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»