Συνελήφθησαν τις βραδινές ώρες της Τετάρτης 27 Ιουλίου 2022 στην Ιόνια Οδό, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ της Υ.Α. Ακαρνανίας δύο άνδρες εναντίον των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της Νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Ειδικότερα, σε έλεγχο που διενεργήθηκε σε Ι.Χ. αυτοκίνητα στο οποία επέβαιναν, βρέθηκαν να κατέχουν ναρκωτικές ουσίες.
- Στις 21.30, συνελήφθη ένας 33χρονος άνδρας στην κατοχή του οποίου βρέθηκε μια αυτοσχέδια νάιλον συσκευασία περιέχουσα 0,9 γρ, κοκαΐνης.
- Λίγο αργότερα, στις 23.05, συνελήφθη ένας 27χρονος άνδρας στην κατοχή του οποίου βρέθηκαν κατεργασμένη κάνναβη μικτού βάρους 32,2 γρ. και αποξηραμένη ακατέργαστη κάνναβη, μικτού βάρους 8,2 γρ.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αγρινίου.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές