Την Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2021 στις 10:00 το πρωί, λέει, οι καταστηματάρχες της εστίασης σε όλη την Ελλάδα θα καταθέσουν τα κλειδιά τους στους κατά τόπους συλλόγους τους, οι οποίοι θα τα πάρουν και θα πάνε να τα παραδώσουν στου Μαξίμου.
Σκοπός της δράσης, όπως σημειώνει η Ένωση Εστιατορίων και Συναφών Επαγγελμάτων, είναι η διαμαρτυρία για τη «μη παροχή ουσιαστικών μέτρων στήριξης στην κρισιμότερη φάση της ιστορίας του κλάδου».
Το θέμα είναι ποιος θα τα παραλάβει;
Γιατί, όπως λέει κι ο λαός μας, «στου κουφού την πόρτα, παρ’ την πόρτα και φύγε»
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές