Αυτές τις μέρες ήταν στην ημερήσια διάταξη οι ευχές.
Βέβαια, η αίσθηση που αποκόμισα, από τις επαφές που είχα όλο αυτό το τριήμερο, ήταν ότι η ευχή που κυριάρχησε πιο πολύ, είχε ως χρόνο αναφοράς τη χρονιά που φεύγει και λιγότερο αυτή που έρχεται.
Το τι «να φύγει και να μην ξαναγυρίσει» άκουσα, δε λέγεται.
Μόνο ένας έκανε τη διαφορά.
Τι ευχή έκανες, τον ρώτησα…
«Μία είναι η ευχή», μου είπε. «Να πάρει το Europa League ο Ολυμπιακός».
Και μετά σου λέω «Στέλλα, στην αγκαλιά μου έλα»!!!!
Τελικά έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν ότι η Δημοκρατία στη χώρα μας είναι αντιπροσωπευτική.
Όχι… Δεν φταίνε αυτοί που ψηφίζουμε.
Τέτοιοι είμαστε, τέτοιους αντιπροσώπους εκλέγουμε!
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές