Φωταγωγήθηκε σήμερα το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της πλατείας από τον Δήμαρχο Θέρμου κ. Σπύρο Κωνσταντάρα.
- Το Κέντρο Πολιτισμού του Δήμου Θέρμου εύχεται Καλά Χριστούγεννα και η νέα χρονιά να φέρει υγεία, ευτυχία, χαμόγελα και καλύτερες μέρες σε όλους μας.















Σχετικά Άρθρα
Μεσολόγγι: Η ναυτική ιστορία της Ιεράς Πόλεως στο επίκεντρο της εκδήλωσης στην Κατοχή
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης