Θετικός στον κορωνοϊό Ιερέας στο Δήμο Αμφιλοχίας
- Θετικός βρέθηκε στον κορωνοϊό μετά από τεστ μοναχός που διαμένει στη μονή του ενοριακού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου στον εγκαταλελειμμένο οικισμό στην Ξερακιά Αμφιλοχίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο ηλικιωμένος μοναχός είναι εμπύρετος και ήδη έχει ξεκινήσει ιχνηλάτηση των επαφών του.
e-maistros.gr







Σχετικά Άρθρα
Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος Αγρινίου: Εκ νέου Πρόεδρος ο Παναγιώτης Καψάλης, το νέο Δ.Σ.
Μεγάλη φωτιά ξέσπασε σε δύσβατη περιοχή ανάμεσα σε Κρυονέρια Ναυπακτίας και Περδικόβρυση
Γ.Ε.Α. Αγρινίου – Τμήμα Καλαθοσφαίρισης: Δημήτρης Παπαχρήστος και Ηλίας Παπαζήσης στις Ακαδημίες και τα Αναπτυξιακά Τμήματα