Θετικός στον κορωνοϊό, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πριν από λίγο, είναι ο Δήμαρχος του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας κ. Γιώργος Αποστολάκης.
- Ο κ. Αποστολάκης εφιστά τον έλεγχο σε όσους έχουν έρθει σε επαφή μαζί του τις τελευταίες ημέρες και συστήνει την κατά γράμμα τήρηση των οδηγιών του ΕΟΔΥ.
Η ανάρτηση του κ. Γιώργου Αποστολάκη:
Σήμερα κι έπειτα από τακτικό έλεγχο ανίχνευσης Covid-19, το αποτέλεσμα ήταν θετικό. Με καθημερινούς σχεδόν ελέγχους (είτε rapid, είτε μοριακούς) και έχοντας κάνει και τις 3 δόσεις του εμβολίου, παρουσιάζω μέχρι στιγμής ήπια συμπτώματα.
Παρακαλώ πολύ όλους όσους ήρθαν σε επαφή μαζί μου τις τελευταίες ημέρες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να τηρήσουν κατά γράμμα τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Ασπίδα προστασίας μας παραμένει ο εμβολιασμός και η υπακοή στα μέτρα προστασίας που ορίζουν οι ειδικοί-ιατροί!
Εύχομαι σε όλο τον κόσμο υγεία και υπομονή!







Σχετικά Άρθρα
Γυμναστικός Αθλητικός Σύλλογος Αγρινίου: Εκ νέου Πρόεδρος ο Παναγιώτης Καψάλης, το νέο Δ.Σ.
Μεγάλη φωτιά ξέσπασε σε δύσβατη περιοχή ανάμεσα σε Κρυονέρια Ναυπακτίας και Περδικόβρυση
Γ.Ε.Α. Αγρινίου – Τμήμα Καλαθοσφαίρισης: Δημήτρης Παπαχρήστος και Ηλίας Παπαζήσης στις Ακαδημίες και τα Αναπτυξιακά Τμήματα