Η Θύρα 6 ετοιμάζεται για εκδρομή στο Καρπενήσι αυτή την Κυριακή, 20 Ιουλίου 2025 με αφορμή τα 45λεπτά με Κηφισιά και Λεβαδειακό.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσαν αναφέρουν τα εξής:
«Την Κυριακή ανεβαίνουμε Καρπενήσι για την πρώτη εκδρομή, από τις πολλές που θα ακολουθήσουν την φετινή σεζόν.
Φοράμε τα κίτρινα μπλε κοντόμανικα μας να δώσουμε χρώμα στην πόλη της Ευρυτανίας και με την φωνή μας να δείξουμε την στήριξη στους παίκτες και το προπονητικό τιμ για την ιστορική χρόνια που έρχεται».
Μάλιστα το απόγευμα της Παρασκευής, 18 Ιουλίου από τις 20:30 και μετά υπήρξε οργάνωση στον Πεζόδρομο Καραϊσκάκη.
Όσο για τις εγγραφές για τα διαρκείας συνεχίζονται.
Διαβάστε επίσης: Παναιτωλικός: Μετά το δίτερμα έρχονται τα 45λεπτα με Κηφισιά και Λεβαδειακό
Πηγή: Θύρα 6 – Warriors est.1981: Εκδρομή στο Καρπενήσι για τα 45λεπτα







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές