Σήμερα, Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021, η ιατρική ομάδα του Νοσοκομείου Αγρινίου που παρακολουθεί την υγεία του Σεβασμιωτάτου Ποιμενάρχου, Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, σε συνεννόηση με το ιατρικό προσωπικό του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» των Αθηνών αποφάσισε, με τη σύμφωνη γνώμη του Σεβασμιωτάτου, την διασωλήνωση του και την μεταφορά του στον «Ευαγγελισμό».
- Ο Μητροπολίτης κ. Κοσμάς, βρίσκεται στο Νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» από τις πρώτες πρωινές ώρες και υπό την επίβλεψη των εκεί ιατρών.
Παρακαλούνται οι χριστιανοί της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, κληρικοί και λαϊκοί, να συνεχίσουν να εύχονται στον Θεό υπέρ της ταχείας αναρρώσεως του Επισκόπου και Πνευματικού μας Πατέρα.







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές