Ήρθε για να μείνει, το θέμα, όμως, είναι …ποιος θα μείνει στο τέλος.
- Φυσικά, μόνο κακό δεν είναι να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας δίνει η σύγχρονη τεχνολογία. Και καθόλου δεν συμφωνώ με την άποψη που λέει ότι «δεν είναι το ίδιο…δεν δουλεύεις…δεν αποδίδεις το ίδιο όταν είσαι στο σπίτι».
Όποιος θέλει να δουλέψει…δουλεύει. Δεν κοροϊδεύει.
Έχω, την υποψία, όμως, ότι οι τηλε-εργαζόμενοι, γίνονται, χωρίς να το θέλουν και χωρίς να το καταλαβαίνουν, ενδεχομένως, ο πιο αδύναμος κρίκος.
Για τον ιδιωτικό τομέα μιλάω, πάντα. Στο δημόσιο, …δεν τίθενται τέτοια ζητήματα.
Διότι όταν η επιχείρηση φτάσει (που θα φτάσει …και σύντομα μάλιστα) στο σημείο να διώξει κόσμο, ποιόν νομίζετε, αλήθεια, ότι θα απολύσει πρώτα; Τον εργαζόμενο που είναι κάθε πρωί στο “μαγαζί” ή τον σπιτίσιο τηλε-εργαζόμενο;
Οι απαντήσεις….δικές σας.
«Agrinio 365» Media Group | Φώτης Μπερίκος







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Τίμησε την ομάδα του μπαράζ της Νέας Σμύρνης
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Λύθηκε από κοινού η συνεργασία με τον Team Manager Μάρκο Μαρκόφσκι
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αντι-Ζίβκοβιτς ο Βασίλης Ξενόπουλος, πολύ κοντά στο «ναι» ο Ματσάν!