Γονείς καταγγέλλουν ότι μόνο στο διάστημα από τις 2 το μεσημέρι έως τις 3μ.μ μπορούσαν να συνδεθούν ομαλά στο Webex και ότι στη συνέχεια έως και αυτή τη στιγμή έχουν σοβαρά προβλήματα σύνδεσης
- Mε προβλήματα στις συνδέσεις ξεκίνησε σήμερα η πρώτη μέρα τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Webex.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών δεν μπορούσαν να συνδεθούν στην πλατφόρμα Webex την προκαθορισμένη ώρα, καθώς η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική από τις 2 έως τις 5 μ.μ. για τα Δημοτικά και από τις 14:00 έως τις 4:20 μ.μ. για τα Νηπιαγωγεία. Οι γονείς, πάντως, επιμένουν ότι μόνο στο διάστημα από τις 14:00 έως τις 15:00 μπορούσαν να συνδεθούν ομαλά και ότι στη συνέχεια έως και αυτή τη στιγμή έχουν σοβαρά προβλήματα σύνδεσης.
Από την πλευρά του υπουργείου Παιδείας, ο απολογισμός της πρώτης μέρας κρίθηκε θετικός και χαρακτηρίζει τα προβλήματα, που εμφανίστηκαν «κατά περίπτωση» και όχι γενικευμένα.
Σύμφωνα πάντα με τους παράγοντες του υπουργείου Παιδείας, σήμερα το μεσημέρι στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Webex ήταν συνδεδεμένα 47.000 τμήματα από Δημοτικά και Νηπιαγωγεία, αριθμός που αντιστοιχεί σε περίπου 700.000 μαθητές. Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, παραδέχτηκε στη Βουλή ότι υπήρξαν προβλήματα καθώς πρόκειται για ένα τεράστιο εγχείρημα αλλά, όπως είπε, με τη συνδρομή των υπηρεσιών του κράτους αλλά και την τεράστια προσπάθεια των εκπαιδευτικών λύνονται.
Η ίδια τόνισε μάλιστα ότι πλέον θα είναι με μηδενική χρέωση η σύνδεση με την τάξη τηλεκπαίδευσης μέσω σταθερού τηλεφώνου, καθώς και με τα δεδομένα κινητών τηλεφώνων – για όσους δεν έχουν σύνδεση internet στο σπίτι. «Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενισχύσουμε την ισότιμη, απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των μαθητών και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εξαλείφοντας τυχόν εμπόδια που μπορεί να προκύψουν, αναζητώντας βέλτιστες λύσεις για όλους. Ευχαριστούμε θερμά το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εποικοδομητική συνεργασία. Ευχαριστούμε επίσης τους παρόχους τηλεφωνίας, τους επώνυμους και ανώνυμους δωρητές, που με προσωπική προσφορά ή μέσω της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης τους, συμβάλλουν στην αδιάλειπτη συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας και αποτελούν θετικό παράδειγμα. Σε αυτόν τον αγώνα είμαστε όλοι μαζί», είπε η υπουργός.
ethnos.gr
Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ηλικιωμένος έδειρε τον γιο του
Αγρίνιο: «Santa Party» στη Δημάδη
Παράδοση τροφίμων στο Παντοπωλείο