Είναι τώρα ορισμένοι που ονειρεύονται… παραμύθια.
- Εάν από αυτά είναι και αυτό που αφορά την τηλεργασία. Θέλουν, λέει, αυτού του είδους η εργασία να καθιερωθεί και μετά την πανδημία.
Άκου να δεις οράματα οι άνθρωποι.
Με βάση έρευνα του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ), «το 63% των επιχειρήσεων είπε ότι με την τηλεργασία δεν εξοικονομήθηκε χρόνος εργασίας, το 78% ότι δεν αυξήθηκε η παραγωγικότητα των εργαζομένων και το 80% ότι δεν βελτιώθηκε η ποιότητα της παραγόμενης εργασίας».
Να μην σας πω, τι λένε οι εργαζόμενοι,
οι οποίοι δεν παίρνουν μισθό,
αλλά επιδότηση.
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές