Το είπε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, η κ. Ματίνα Παγώνη: «Τον Σεπτέμβριο θα έχουμε απελευθερωθεί»,
Το άκουσε αυτό γειτόνισσα που έχει κάνει συλλογή από μάσκες σε διάφορα χρώματα και σχέδια και απελπίστηκε.
– Και τι θα τις κάνουμε μετά τόσες μάσκες, με ρώτησε.
– Αχρείαστες να είναι, της απάντησα.
– Κι εμείς που έχουμε εθιστεί σ’ αυτές τι θα κάνουμε, με ξαναρώτησε.
– Σωστό κι αυτό, της είπα.
– Άσε που θα μας ξεβολέψει κιόλας, συνέχισε. Φόραγα τη μάσκα και είχα γλυτώσει από το μακιγιάζ.
– Κοίτα να δεις, μου είπε… κι άνοιξε τη τσάντα και μου έδειξε μια καμιά δωδεκαριά σαν κι αυτές που ακολουθούν:


Τελικά η γυναικεία ματαιοδοξία δεν παλεύεται με τίποτα.
Λευτέρης Τηλιγάδας
«Agrinio 365» Media Group | AgrinioTimes.gr, Antenna-Star.gr







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»