Με αφορμή την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Θέλω να συγχαρώ θερμά όλους τους μαθητές του Αγρινίου για την προσπάθεια τους και να ευχηθώ καλή επιτυχία στα επόμενα βήματα.
Σε όλους εσάς που καταφέρατε να φθάσετε στο στόχο σας και σε όλους εσάς που συνεχίζετε την προσπάθεια εύχομαι να έχετε πάντα σύμμαχο τα όνειρά σας.
Με δύναμη και πείσμα να συνεχίσετε να προσπαθείτε και να επιμένετε. Η κοινωνία έχει ανάγκη από νέους που αγωνίζονται με αισιοδοξία για το μέλλον τους».







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές