«Σήμερα μπορούμε να καταλάβουμε τη σημασία μίας ανθρωπότητας που θα ζει και θα εργάζεται σε συνθήκες ισότητας και δικαιοσύνης, σε απόλυτη αρμονία με το φυσικό περιβάλλον», τονίζει στο μήνυμά του για την Πρωτομαγιά ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριος Φαρμάκης.
- Αναλυτικά το μήνυμα του κ. Φαρμάκη:
Μια μέρα με διπλή όψη, διπλό νόημα και διπλή σημασία.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ μπορούμε να καταλάβουμε τη σημασία μίας ανθρωπότητας που θα ζει και θα εργάζεται σε συνθήκες ισότητας και δικαιοσύνης, σε απόλυτη αρμονία με το φυσικό περιβάλλον.
Καλή Πρωτομαγιά σε όλους!







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»