Δεν έχει άδικο ο εργαζόμενος που σήμερα, ασχέτως τι λένε τα χαρτιά, «καθαρίζει» 400 ευρώ το μήνα, δουλεύοντας ίσως δεκαπεντάωρα τη μέρα, να χαίρεται για τη νέα καραντίνα, που θα μείνει ο άνθρωπος λίγο στο σπιτάκι του να ξεκουραστεί, να χαρεί την οικογένεια, να πάρει και το 800αρι που του ‘ταξε ο πρωθυπουργός!
- Μια χαρά! Και τι καλύτερο, τι περισσότερο θα μπορούσε να ζητήσει;
Για αυτόν και τους χιλιάδες άλλους, όσο περίεργο κι αν ακούγεται, η καραντίνα είναι μια λύση.
Το ίδιο ισχύει και για το μαγαζάκι που φυτοζωούσε και που μετά βίας έβγαζε το ρεύμα μόνο να πληρώσει.
Και επαναλαμβάνω: δεν είναι ένας κι δυο που το λένε αυτό. Που το λένε και το εννοούν.
Άρα, έστω και έτσι, έστω και με όσα αρνητικά κουβαλάει μαζί της όλη αυτή η κατάσταση, για κάποιους είναι σωτηρία!
Οι υπόλοιποι, ας ψάξουμε κι εμείς να βρούμε την όποια θετική πτυχή.
Και ας κρατήσουμε την κυριότερη: πως μπαίνουμε σε καραντίνα, για να μην μπούμε σε ΜΕΘ.
«Agrinio 365» Media Group | Φώτης Μπερίκος







Σχετικά Άρθρα
Αγρίνιο: Ημερίδα από την ΕΛ.Φ.Ε.Α. με επίκεντρο τις νέες ψηφιακές υποχρεώσεις επιχειρήσεων και επαγγελματιών
«Αιτωλοακαρνανία: Μακρινή και μόνη!», αναφέρει η Νομαρχιακή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την περιοδεία κυβερνητικού επιτελείου
Ο Θανάσης Τζίμας από το Αγρίνιο: «Με το Κ.Κ.Ε. προχωράμε μπροστά στον δρόμο της ανατροπής»