Ο Δημοτικός Κινηματογράφος «Άνεσις» από την Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020 θα προβάλει την ταινία: «Έλα να παίξουμε»
Ο ανερχόμενος Άζι Ρόμπερτσον («Ιστορία Γάμου») είναι ο Όλιβερ, ένα μοναχικό αγόρι που νιώθει διαφορετικό από τους άλλους. Ψάχνοντας απεγνωσμένα για έναν φίλο, βρίσκει καταφύγιο στο κινητό και στο τάμπλετ του, τα οποία δεν αποχωρίζεται ποτέ. Όταν ένα μυστηριώδες πλάσμα θα χρησιμοποιήσει τις συσκευές του Όλιβερ για να εισέλθει στον κόσμο μας, οι γονείς του Όλιβερ (Τζίλιαν Τζέικομπς και Τζον Γκάλαχερ Τζούνιορ) θα πρέπει να παλέψουν για να σώσουν τον γιό τους από το τέρας που ζει πίσω από την οθόνη.
Σκηνοθεσία: Τζέικομπ Τσέις
Ηθοποιοί: Άζι Ρόμπερτσον, Τζίλιαν Τζέικομπς, Τζον Γκάλαχερ Τζούνιορ
ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 15 ΕΤΩΝ
Ώρα Προβολής: 9:30 μ.μ. Καθημερινά εκτός Τρίτης
Tηλ. Επικοινωνίας : 2641044345
Κάθε Δευτέρα και Τετάρτη δύο εισιτήρια στην τιμή του ενός.
Η τιμή των εισιτηρίων είναι:
ΚΑΝΟΝΙΚΟ 6€
ΜΑΘΗΤΙΚΟ – ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ – ΑΝΕΡΓΩΝ – ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ – ΑΜΕΑ (με την επίδειξη κάρτας) 4€








Σχετικά Άρθρα
Κηποθέατρο Αγρινίου: Κώστας Χατζής, Δανιέλα Χατζή και Μάκης Ψαραδέλλης χάρισαν στιγμές συγκίνησης και νοσταλγίας
Δήμος Αγρινίου: Εκδήλωση για την Ιστορική Επέτειο της 11ης Ιουνίου 1821, ημέρα απελευθέρωσης της πόλης
Κηποθέατρο Αγρινίου: Βραδιά… αποκαλύψεων από τη μορφή του χώρου, το πρόγραμμα ως και το νέο λογότυπο!