Τα κάλαντα της Πρωτοχρονιάς άκουσε ο Δήμαρχος Αγρινίου Γιώργος Παπαναστασίου από την Φιλαρμονική Ορχήστρα Δήμου Αγρινίου.
- Ο Γιώργος Παπαναστασίου ευχήθηκε Καλή Χρονιά στους μουσικούς της Φιλαρμονικής: «Εύχομαι σε όλους τους Αγρινιώτες, το 2022, να φέρει υγεία, ευτυχία, δύναμη και δημιουργικότητα. Εύχομαι ολόψυχα το νέο έτος να είναι έτος ελπίδας και ενότητας με αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο. Να ξεπεράσουμε όλες τις δυσκολίες και να ξανακερδίσουμε την ζωή μας. Χρόνια Πολλά».










Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές