Ευχές του Δημάρχου Αγρινίου Γιώργου Παπαναστασίου για τη νέα χρονιά :
«Αποχαιρετούμε μια χρονιά κατά την οποία δοκιμάστηκαν οι αντοχές μας.
Βρεθήκαμε σε περιδίνηση γεγονότων που έσπειραν αμφιβολίες και φόβο στην καρδιά μας.
Ακόμη και τότε, όμως, δεν εγκαταλείψαμε όλα εκείνα που σφυρηλατούν την ταυτότητα μας.
Δεν σταματήσαμε να εμπιστευόμαστε εκείνους που κέρδισαν την εμπιστοσύνη μας.
Να τιμούμε εκείνους που αξίζουν τον θαυμασμό μας.
Να ευγνωμονούμε όσους εμπνέουν με τη δύναμη τους.
Με θάρρος συνεχίσαμε να προχωρούμε αναγνωρίζοντας όλες τις αξίες που δικαίωσε ο χρόνος.
Είμαι βέβαιος ότι, το 2022, θα συνεχίσουμε να κοιτάμε μπροστά με ελπίδα .
Εύχομαι μια καλύτερη χρονιά με υγεία και αξιοπρέπεια για όλους τους ανθρώπους.
Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά ».







Σχετικά Άρθρα
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Ο Φώτης Κωστούλας παραμένει ως Μεγαλομέτοχος και τη νέα σεζόν!
Stoiximan SL1 – Παναιτωλικός: Αποφασισμένος για μια νέα αλλά… οριστική επαφή με τον Ματσάν!
Basketaki Agrinio League: Οι San Agrinio Engineers επικράτησαν της Ένωσης Αγρινίου με 72-70 και στέφθηκαν Πρωταθλητές